GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Összegyűjtöttünk néhány kérdést, amit gyakran feltesznek nekünk, hátha a Te kérdéseidre is választ találsz itt.

Az ételekről

  • Természetesen, aktuális ételeinket megtekintheted itt. Klikk ide!

  • A FitWay az étkezést fogja megkönnyíteni és élvezetessé tenni számodra, de a siker érdekében neked is tenned kell néhány dolgot. Segítségképp nyújtjuk a FitWay Kisokost, amit regisztráció után a profilodban találsz meg.

  • Számos ételérzékenység alapján kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb menüt, továbbá a LÉNYEG, hogy célodhoz igazítjuk a csomagod kalória és makrotápanyag tartalmát. A menükben szereplő ételek viszont fixek, azokon változtatni nem tudunk.

  • A FITWAY csomagod kalória és makrotápanyag értékeit a fiókodba bejelentkezve az "Árak, Csomagok" menüpontban találod.

  • Természetesen! Laktózérzékenyként válaszd a Normál menüt, hisz az 100% laktózmentes.

    Ezt a menüt kérheted továbbá glutén- és halmentesen is.

  • Természetesen! Tejfehérje érzékenyként válaszd a tejmentes menüt. Ezt a menüt kérheted továbbá glutén- és halmentesen is. Figyelj arra, hogy a normál menünk 100% laktózmentes, de nem tejmentes. Amennyiben tejallergiád (tejfehérje-allergiád) van, a tejmentes menüt rendeld meg. A hibásan leadott rendelésekért felelősséget nem tudunk vállalni.

  • Konyhánk cöliákiás étrend elkészítésére nem akkreditált, viszont amennyiben regisztrációkor jelzed gluténérzékenységed az érintett ételeknél gluténmentes alternatívát fogunk használni. Gluténmentes igényed rendelés leadás előtt is be tudod állítani.

  • Persze! Regisztrációkor kiválaszthatod a halmentes opciót, így a halas ételeket csirkemellel helyettesítjük. Halmentes igényed rendelés leadás előtt is be tudod állítani.

  • Természetesen! Ha vallási vagy egyéb okok miatt nem eszel sertést nem kell aggódnod, hisz a teljes FITWAY menü sertésmentes.

  • Ha a fentebb felsoroltakon kívül bármi más ételallergiád, érzékenységed van, kérünk regisztrációkor jelezd a kérdőívben az “egyéb allergiák” pontban és mi tájékoztatni fogunk, tudunk-e segíteni. Krónikus betegséggel rendelkezőket nem vállalunk, orvosi háttérrel nem rendelkezünk.

A csomagokról

  • Maximális eredményért és kényelemért válaszd az 5 vagy 6 napos csomagokat amiket hétfőtől péntekig szállítunk. A 6 napos csomagnál a szombati menüt pénteki napon szállítjuk dupla adaggal.

    Rendelési határidő tárgyhét előtti vasárnap éjfél!

    Rendelést lemondani 5 és 6 napos csomagnál csak egész hetet lehet tárgyhét előtti vasárnap éjfélig.

    A fizetéstől számítva 1 éven át bármikor felhasználhatod egyenleged.

  • Ha valamilyen oknál fogva nem tudsz hétfőtől péntekig tőlünk étkezni válaszd a rugalmas 3 vagy 4 napos csomagokat, amelyeket vasárnap éjfélig a következő hét bármelyik hétköznapjára előre befoglalhatsz. Tárgyhéten legkésőbb 4 napos csomagot kedd 9:00-ig, 3 napos csomagot szerda 9:00-ig tudsz rendelni és befoglalni a Naptárban. Ezt követően már csak a következő hétre tudsz rendelést befoglalni. Kérjük vedd figyelembe, hogy a már befoglalt alkalmak módosítására az első szállítási napot megelőző nap 9:00-ig van lehetőséged! Tipp: ha egyik nap nem tudnád átvenni az ételeket és már nem tudsz módosítani, kérd más címre, munkahely, ismerős stb.

  • Ha a hét elején szeretnél csatlakozni hozzánk akkor előző nap reggel 9:00-ig történő rendeléseket engedi másnaptól befoglalni a rendszer.Mivel egy héten belül tudod felhasználni az alkalmakat, így legkésőbb 4 napos csomagot kedd 9:00-ig, 3 napos csomagot szerda 9:00-ig tudsz rendelni és befoglalni a Naptárban. Ezt követően már csak a következő hétre tudsz rendelést befoglalni.

  • Csomagot váltani - pl. tömegnövelőről szálkásítóra, vagy súlycsoport szerint kisebb/nagyobbra- az "Árak, Csomagok" menüpontban rendelés leadása előtt tudsz. A már megvásárolt csomag kredtijei nem beválthatók egy másik csomagra. Ha közel a cél és tervezel váltani, azt javasoljuk válaszd az 1 hetes csomagot. Ha célod súlymegtartás, a súlycsoportodhoz képest eggyel nagyobb szálkásító csomagot javasoljuk.

A rendelésről

  • Kedvedre választhatsz a készpénzes, online bankkártyás és SZÉP-kártyás (terminálos) fizetések közül. A készpénzes és SZÉP-kártyás fizetésed az első szállítási nap tudod teljesíteni futárainknál.

  • Az 5 és 6 napos csomagot vasárnap éjfélig tudod megrendelni a következő hétre.



    A 3 és 4 napos csomagot a tárgyhéten is meg tudod rendelni, előző nap 9.00-ig, így 4 napos csomagot legkésőbb kedd 9.00-ig, 3 napos csomagot szerda 9:00-ig.

    Rendelés törlésre 5 és 6 napos csomag esetében vasárnap éjfélig, 3 és 4 napos csomag esetében az első szállítási napot megelőző nap reggel 9:00-ig van lehetőséged. Ehhez menj a Naptárba, kattints a törölni kívánt heted bármelyik zölddel jelölt napjára, majd a “Heti foglalás törlése” gombra. Ahogy befoglalni, úgy törölni is csak egy adott hetet lehet.

A szállításról

  • Szállítási területeink jelenleg Debrecen, Józsa, Pallag és Bodaszőlő.

  • A kiszállítás hétfőtől péntekig 8:00-13:00 között zajlik. Futáraink kizárólag a szállítási címek logikus és hatékony sorrendjében tudnak haladni, ez alap feltétele annak, hogy mindenki időben megkapja az ételeket. Ezért egyéni kérésre, konkrét időpontra való kiszállítást nem tudunk biztosítani!

  • Ügyfeleink nagy része nincs jelen kiszállításkor, hiszen midnenki elfoglalt. Ez nem akadály, viszont kérünk olyan címet adj meg, ahol valaki át tudja venni számodra vagy előzetes egyeztetés alapján futárunk biztonságos helyre le tudja tenni(nem lopják el, nem eszi meg a macska stb :)). Nyáron javaslunk hűtőtáskát kikészíteni jégakuval arra esetre ha kiszállítás után csak pár órával tudod felvenni az ételeket.

    Ha valamilyen oknál fogva a futárunk nem tudja átadni az ételt vagy előzetes egyeztetés alapján biztonságos helyre letenni, 5 percnél tovább nem várhat, illetve ezután nem tudja garantálni az azonnali visszafordulást. Természetesen megkapod ebben az esetben is az ételeket, de lehet csak a kiszállítás végén. Ennek elkerülésében tud segíteni a másodlagos telefonszám, illetve egyén hasznos infó a futárnak.

  • Szállítási címed rugalmasan tudod változtatni szállítási területeinken belül, előző nap éjfélig a Naptár menüpontban. Tárgynapon nincs lehetőség címmódosításra, hiszen futáraink már úton vannak. Napközbeni címmódosítást nem tudjuk garantálni.